Eski İsrail Başbakanı: İran’a binlerce Starlink cihazı kaçırdık
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, hükümeti döneminde İsrail tarafından İran’daki hükümet karşıtı protestoculara internet erişimi sağlamak amacıyla ülkeye on binlerce Starlink alıcısının