Eski İsrail Başbakanı: İran’a binlerce Starlink cihazı kaçırdık
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, hükümeti döneminde İsrail tarafından İran’daki hükümet karşıtı protestoculara internet erişimi sağlamak amacıyla ülkeye on binlerce Starlink alıcısının kaçırıldığını açıkladı. Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, hükümeti döneminde İran’daki hükümet karşıtı