İran, ABD ile nükleer müzakereleri durdurdu

13 Haziran 2025

İran, İsrail’in saldırılarının ardından ABD ile nükleer müzakereleri durdurduğunu açıkladı.

İran devlet televizyonunun haberine göre, İran, 15 Haziran’da Umman’ın başkentinde yapılması planlanan ABD ile dolaylı nükleer görüşmelere katılmayacak.

ABD’nin İran’ın uranyum zenginleştirme faaliyetlerini tamamen durdurması ısrarı nedeniyle bir süre gerçekleştirilemeyen görüşmelerin 15 Haziran’da Umman’da yeniden başlayacağı bildirilmişti.

İsrail, sabaha karşı İran’ın başkenti Tahran, Tebriz, İsfahan’daki Natanz nükleer tesisi ile Loristan ve Kirmanşah kentlerine saldırılar düzenlemişti.

Saldırılarda İran Genelkurmay Başkanı Tümgeneral Muhammed Bakıri, Devrim Muhafızları Genel Komutanı Tümgeneral Hüseyin Selami dahil üst düzey askeri yetkililer ile nükleer bilim insanları hayatını kaybetmişti.

İsrail’in Tahran’daki saldırılarında sivil yerleşim yerleri de vurulurken çok sayıda sivil vatandaş da hayatını kaybetti

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous Story

İsrail İran’a yeni bir saldırı daha başlattı!

Next Story

Trump’tan İran’a: Hala zaman var

Latest from Same Tags

Reza Zarrab

Reza Zarrab’ın cezası 14 Temmuz’da açıklanacak

20 Haziran 2026
ABD’de yaptırımları delmek, dolandırıcılık ve kara para aklama suçlamalarıyla yargılanan Reza Zarrab hakkındaki hüküm 14 Temmuz’da açıklanacak. ABD’de yaptırımları delmek, dolandırıcılık ve