Amedspor maçına ‘Yeşil’ maskeleriyle giden 11 kişi gözaltına alındı

31 Ağustos 2024

Yeşil kod adlı Mahmut Yıldırım’ın maskeleriyle Sakaryaspor – Amedspor maçına giden 11 kişi, gözaltına alındı. Sakaryaspor Başkanı Gökhan İn ve kulüp yönetimi istifa ederek, olağanüstü kongre kararı aldı.

Yeşil kod adlı Mahmut Yıldırım’ın maskeleriyle Sakaryaspor – Amedspor maçına giden 11 kişi, gözaltına alındı. Sakaryaspor Başkanı Gökhan İn ve kulüp yönetimi istifa ederek, olağanüstü kongre kararı aldı.

Amedspor geçen hafta İstanbul Olimpiyat Stadyumu’nda Sakaryaspor ile karşılaştı. Maçın ardından sosyal medyada paylaşılan görüntülerde maça giden bir grup Sakaryaspor taraftarının, adı 90’lı yıllarda faili meçhul cinayetlerle özdeşleşen Yeşil kod adlı JİTEM elemanı Mahmut Yıldırım’ın fotoğrafından maske yaptığı ve bu maskelerle maça gittiği ortaya çıktı.

Tepkilere yol açan videonun ardından Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturma başlattı. Savcılığın talimatı üzerine emniyet birimleri, ‘Yeşil’ maskesi takan 11 kişi, evlerine yapılan baskınlarla gözaltına alındı.

Öte yandan Amedspor-Sakaryaspor maçının ardından Sakaryaspor Kulüp Başkanı Gökhan İn, yaklaşık 2 aydır sürdürdüğü görevinden istifa ettiğini açıkladı.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous Story

8 YIL GEÇMESİNE RAĞMEN KENDİSİNE 15 TEMMUZ GAZİSİ DİYENLERİN SAYISI SÜREKLİ ARTIYOR

Next Story

Brezilya’da X yasaklandı; VPN kullananlara ceza verilecek

Latest from Same Tags

Sırrı Sakık’tan Yeşil Önergesi

11 Aralık 2025
DEM Parti Ağrı Milletvekili Sırrı Sakık, TBMM’ye verdiği önergeyle “Yeşil” kod adlı Mahmut Yıldırım’a ilişkin gündeme gelen yeni bilgilerin açıklığa kavuşturulması gerektiğini